Alle parkeerlocaties
Parkeerplaats boeken Support FAQ

FAQ Parkeerwebshop EXPO

Zijn er mindervaliden parkeerplekken?
Nabij de diverse ingangen op het terrein zijn invalidenparkeerplaatsen aanwezig. U kunt hier parkeren op vertoon van uw invalideparkeerkaart. Voor invaliden wordt het geldende parkeertarief gehanteerd. Deze plekken zijn helaas niet te reserveren. 

Kan ik mijn auto laten staan op het parkeerterrein?
Tot twee uur na het evenement kunt u parkeren op het parkeerterrein.

Hoe werkt het parkeerticket?
U kunt het parkeerterrein oprijden zonder uw parkeerticket te tonen. Bij het uitrijden dient u uw parkeerticket te tonen aan de parkeerwachter of u scant uw parkeerticket bij de slagboom. Bij enkele evenementen dient u uw parkeerticket te tonen tijdens het oprijden, dit wordt expliciet op uw ticket vermeldt.

Hoe ontvang ik mijn parkeerticket?
U ontvangt uw parkeerticket via uw mail. Check ook de spammailbox, het kan zijn dat uw parkeerticket hierin terecht komt. Indien u een account heeft aangemaakt kunt u uw parkeerticket ook via uw account inzien. Als u uw parkeerticket niet binnen een kwartier heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met EXPO Greater Amsterdam.

Moet ik mijn parkeerticket printen?
U dient uw parkeerticket te tonen aan een parkeerwachter of te scannen bij een slagboom. U kunt uw parkeerticket geprint of digitaal via uw telefoon tonen.

Wat is de prijs van een parkeerticket?
De prijs van het parkeerticket hangt af van het evenement dat u bezoekt.

Ik krijg de melding: ‘In de door u gekozen periode zijn helaas geen parkeerplaatsen beschikbaar’.
De parkeerwebshop voor een evenement gaat doorgaans twee weken voor het betreffende evenement open. Indien u bovenstaande melding te zien krijgt staat de parkeerwebshop nog niet open óf er is die datum geen evenement bij EXPO Greater Amsterdam.

Ik heb een verkeerd kenteken ingevuld. Wat moet ik doen?
Via uw parkeeraccount kunt u uw kenteken aanpassen. Daarnaast kunt u altijd met de barcode op uw parkeerticket uitrijden. Mocht u alsnog uw kenteken willen aanpassen en heeft u geen account? Neem dan contact op met EXPO Greater Amsterdam.

Vanaf hoe laat kan ik mijn auto parkeren op het parkeerterrein?
Vanaf 1 uur voor het evenement kunt u parkeren op het parkeerterrein.

Kan ik een parkeerticket op locatie kopen?
Ja, dat is mogelijk. Dit kan bij een parkeerautomaat binnen in het gebouw.  

Krijg ik mijn geld terug voor een parkeerticket als ik het parkeerticket annuleer?
Het is niet mogelijk om een restitutie voor uw parkeerticket te ontvangen.

Mijn vraag staat er niet bij?
Indien uw vraag er niet bij staat kunt u contact opnemen met info@expogreateramsterdam.nl of 023 56 60 140.